پوست / مو / زیبایی

مراقبت های ویژه از پوست و مو و زیبایی

پوست / مو / زیبایی

مراقبت های ویژه از پوست و مو و زیبایی

مراقبت های ویژه از پوست و مو و زیبایی

  • ۰
  • ۰
زندگینامه تمام چهره‌های معروف دنیا را که ورق بزنید، می‌بینید که تلاش، استعداد و انتخاب درست مسیر است که آنها را به جایگاه امروزشان رسانده است. از یک موسیقیدان ساده گرفته تا پر افتخارترین بازیگران در راه موفقیت و به دست آوردن محبوبیت و موقعیت‌های‌شان با مشکلات عجیب و غریبی روبه‌رو شده‌اند که حتی پول و شهرت هم کمکی به رفع آنها نکرده است. با این حال ممارست و شیوه برخورد آنها با بیماری، شکست‌های بزرگ زندگی و مشکلات روتین زندگی درس‌های خوبی با خود دارد که خواندن آنها خالی از لطف نیست. 
شارلیز ترون: این راز جوانی من است

شاید مشاهده زیبایی و سلامت ظاهری چهره‌هاست که ما را به سمت استفاده از گران‌ترین لوازم آرایشی و انجام چندین و چند عمل جراحی سوق می‌دهد؛ کاری که بعضی از چهره‌ها با درآمد‌های میلیاردی سراغ آن نمی‌روند و زیبایی و سلامت‌شان را مدیون تغذیه و ورزش می‌دانند. شاید خیلی از بازیگران معروف پول زیادی بابت کیف و لباس‌های مارک‌دار یا جواهرات و عطرهای لوکس بدهند اما تنها راه‌حل برای حفظ زیبایی صورت و اندام‌شان را ورزش و خوردن میوه‌ها می‌دانند. 

شارلیز ترون که بارها از سوی مجلات معروف مختلف به عنوان زیباترین زن جهان برگزیده شده است، در مصاحبه‌ای اعتراف کرد: «حتی نمی‌توانم تصور کنم که زیر چاقوی جراحی بروم ولی خب با این حال هنوز در 40سالگی هستم؛ شاید وقتی بالای 60سال داشته باشم، قضیه فرق کند» اما چرا نسخه خانم ترون را برای سلامت و جوانی به کار نبندیم؟ شارلیز ترون معتقد است هیچ کس با خوردن این چند میوه پیر نمی‌شود: محال است از این میوه‌ها بخورید و چین و چروک سراغ‌تان بیاید یا لک‌های ریز و درشت روی صورت‌تان جا خوش کند. 

من معتقدم خوردن هندوانه معجزه می‌کند؛ این میوه آبدار و خوشمزه با منبع فراوان ویتامین A و C یک روشن‌کننده به تمام معناست یا انار که بهتر از هر سرم جوان‌کننده و لیفتینگ، پوست را شاداب و جوان نگه می‌دارد و به کمک رادیکال‌های آزاد ظهور خط وخطوط چهره را تا سال‌ها به تعویق می‌اندازد. دیگری قهوه است که از افتادن صورت و کدر شدن آن در اثر استرس‌های زندگی جلوگیری می‌کند و بهتر از هر زرهی از پوست‌تان در برابر ذرات خارجی و اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند. از طرفی اگر می‌خواهید پوست‌تان ظاهر یکدست و سفتی به خود بگیرید تاثیر خوردن تخم مرغ، گردو، کلم پیچ و البته آووکادو را فراموش نکنید. تقریبا تمام سبزیجات و میوه‌ها همین خاصیت را دارند؛ پس با کمی تغییر در رژیم غذایی می‌توان همیشه، سالم، زیبا و جوان بود. 

فلزیاب

شرکت فلزیاب دی اف آر

فروش دستگاهای فلزیاب و طلایاب ، دستگاهای مرتبط با اکتشافات زیر زمینی ( معدن یابی و حفره یاب ) و زمین شناسی ( ژئو فیزیک، ژئو الکترونیک ) اولترا سونیک، گاز یاب های صنعتی، گازی، آب و لوله، کابل یاب های مخابراتی، رگه یاب های معدنی، جستجوگر های زمینی دستی، رادارهای شعاع زن حساس به طلا و مواد معدنی، سنسورهای تشخیص فلزات ، گیت های بازرسی ( بار، نفر، ماشین و.... ) همراه با 5 سال خدمات پس از فروش و ضمانتنامه معتبر.

02166272413 - 09196753001

  • ۹۴/۰۸/۲۸
  • مهناز محبی

راز جوانی شارلیز ترون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی