پوست / مو / زیبایی

مراقبت های ویژه از پوست و مو و زیبایی

پوست / مو / زیبایی

مراقبت های ویژه از پوست و مو و زیبایی

مراقبت های ویژه از پوست و مو و زیبایی

معرفی بهترین مراکز تعمیر مبل تهران

تعمیرات مبل مهر

متخصصین تعمیرات مبلمان مهر با 30 سال تجربه در زمینه تعمیر و رویه کوبی مبل و با بهره مندی از آخرین تکنولوژی تعمیرات و رویه کوبی مبل ، استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و هنرمندی استاد کاران و برآورد هزینه بسیار مناسب آماده خدمت رسانی به هم شهریان عزیز میباشد.

خدمات مبل مهر شامل

  • تعمیر انواع مبلمان استیل، راحتی و تمام پارچه، تختخواب شو، صندلی و کف صندلی
  • تعمیر صنایع چوبی نظیر کمد و دراور، کتابخانه، میزنهار خوری و ...
  • رنگ کاری صنایع چوبی
  • فروش انواع پارچه مبلی مرغوب ایرانی و خارجی

 

تعمیرات مبل استقبال

کارگاه رویه کوبی و تعمیر مبل استقبال با بیش از 25 سال سابقه کار و افتخار همکاری با بهترین و مجربترین استاد‎کاران تعمیرات مبل تهران، تمامی خدمات مورد نیاز برای رویه کوبی و تعمیر مبلمان شما را با بالاترین کیفیت ارائه مینماید. تعمیر انواع مبلمان استیل و کلاسیک، راحتی و تمام پارچه، مبلمان اداری، تعمیر مبل تختخواب شو و همچنین تعمیر مبلمان خارجی از جمله مبل استقبال ترکیه در این مرکز بصورت حرفه ای انجام میشود. رنگ‎کاری مبلمان، تعمیرات جزئی، تعمیر کف صندلی، تولید کوسن در ابعاد مختلف، تعمیر انواع مبل تختخواب شو، رنگ کاری با ورق طلا ( طلا کاری مبل ) از دیگر خدمات کارگاه تعمیر مبل استقبال است.

 

تعمیرات مبل آرمین

مرکز تخصصی رویه کوبی و تعمیرات مبل آرمین با دو دهه فعالیت مستمر آماده ارائه خدمات زیر به همشهریان عزیز در شمال و شمال غرب تهران بزرگ میباشد.

هدف ما جلب رضایت مشتریان عزیز با ارائه برترین کیفیت خدمات و برآورد مناسب ترین هزینه تعمیرات مبل است.

خدمات کارگاه تعمیرات مبل آرمین

  • رویه کوبی و تعمیر انواع مبلمان اداری و منزل - راحتی، استیل، تمام پارچه، کلاسیک، آنتیک
  • رنگ کاری مبل : اداری، منزل و صنایع چوبی
  • فروش و تهیه پارچه مبلی
  • رویه کوبی کلاف ( فریم ) مبل نو
  • بازدید و مشاوره رایگان

تعمیرات مبل دکورال

کارگاه رویه کوبی و تعمیر مبل دکورال با بیش از 25 سال سابقه کار و افتخار همکاری با بهترین و مجربترین استاد‎کاران تعمیر مبل تمامی خدمات مورد نیاز برای تعمیرات مبلمان شما را با بالاترین کیفیت ارائه مینماید. تعمیر انواع مبلمان استیل و کلاسیک، مبل راحتی و تمام پارچه، مبلمان اداری، مبل تختخواب‎شو و همچنین تعمیر مبلمان خارجی از جمله مبل دکورال ترکیه در این مرکز بصورت حرفه ای انجام میشود.

بورس رویه کوبی و تعمیر مبل تهران

در گذشته منطقه یافت آباد تهران مرکز تولید و بورس تعمیرات مبل تهران بود، اگر چه مراکز تعمیر مبل دیگری هم در تهران وجود داشت اما یافت آباد برجسته ترین آنها بود. در حال حاضر هم کم و بیش این منطقه در زمینه تولید ، تعمیر و نمایشگاه مبلمان فعال است اما بخش عمده آن را پاساژهای بزرگ و نمایشگاه های مبلمان تشکیل میدهد.

به هر ترتیب اگر میخواهید در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت ممکن مبل خود را تعمیر و بازسازی کنید پیشنها ما به شما مراکزی است که پیشتر به آن اشاره کردیم.