پوست / مو / زیبایی

مراقبت های ویژه از پوست و مو و زیبایی

پوست / مو / زیبایی

مراقبت های ویژه از پوست و مو و زیبایی

مراقبت های ویژه از پوست و مو و زیبایی

تور ترکیه

ترکیه با داشتن بناهای تاریخی بی نظیر, مناظر چشم نواز,مراکز خرید مدرن و دلچسب و سواحل بسیار زیبا یکی از مقاصد گردشگری پرترافیک و جذاب خارجی است که طیف وسیعی از گردشگران از آسیا تا اروپاست را در بر میگیرد,

تور ترکیه با توجه به نزدیکی,سهولت رفت و آمد,نزدیکی فرهنگ به ایران و عدم نیاز به ویزا یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری برای مسافران به حساب می آید, از این رو تور ترکیه برای آژانس های مسافرتی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد.

 فرهنگ سرزنده ، رستوران های لوکس ,هتلهای با کیفیت ,غذاهای مشهور و خوش مزه,مراکز خرید شیک و جذاب ,مراکز تفریحی به روز و هیجان انگیز ,مکان های طبیعی بکر و بسیار زیبا و تاریخ پیشینه دار این کشور ،همه آنانی که از این سرزمین دیدن می کنند را شگفت زده و مبهوت می سازد و این خود در حالی است که ترکیه با دارا بودن مناظر و طبیعت چشم نوازش از سواحل زیبای مدیترانه گرفته تا کوه های سربرافراشته و حتی استپ های بی آب و علفش در نوع خود بی نظیر است.

تور ترکیه ارزان تور لحظه آخری ترکیه و آفر تور ترکیه را میتوانید در بانک نیازمندیهای تور , های تورینگ به راحتی با مراجعه به منوی بالای وبسایت,

بخش تور ترکیه , بررسی و انتخاب نمایید, همچنین میتوانید با مراجعه به بخش آژانس مسافرتی به صورت مستقیم با آن آژانس مورد نظر تماس و اقدام به رزرو مستقیم تور و هتل در ترکیه نمایید.

تور هوایی ترکیه

پرواز مستقیم به استانبول و آنکارا در تمام طول سال و در تابستان و ایام تعطیل به سایر شهرها از جمله آنتالیا، ازمیر و... به صورت چارتر انجام می پذیرد. (مدت زمان پرواز از تهران به استانبول و آنتالیا حدود 3 ساعت می باشد.)

تور زمینی ترکیه

فاصله تهران به استانبول 2000 کیلو متر میباشد که این مسیر را با اتوبوس های شرکتهای سیر و سفر ، همسفر، گیتی پیما و همچنین اتومبیل شخصی از مرزهای زمینی می توان طی کرد.(فاصله زمانی با اتوبوس حدود 45 ساعت)

تور ترکیه با قطار

از تهران به استانبول با قطار حدود 70 ساعت فاصله میباشد, برای سفر با قطار می توانید از خطوط راه آهن ترکیه و ایران استفاده نمایید.

تور ترکیه دریایی  

اگر تمایل دارید سفر به ترکیه را با کشتی تجربه نمایید، از طریق بنادر جنوبی ایران و به وسیله کشتی از طریق بندر بصره-دریای سرخ و دریای مدیترانه و دریای اژه در سواحل زیبای ترکیه پیاده شوید. 
بانک تور ,های تورینگ با سال ها تجربه ی کاری و بهترین آژانس های مسافرتی برگزار کننده تورهای ترکیه, که به عضویت این سیستم درامده اند این نوید را به شما میدهد که ارزانترین و بهترین تور ترکیه خود را با ما(آژانس های مسافرتی عضو بانک تور ,های تورینگ) تجربه نمایید.

تور ترکیه یکی از تخصص های ما میباشد, آژانس های مسافرتی عضو ,های تورینگ با پرسنل و مشاورانی مجرب، تمام تلاش خود را در راستای جلب رضایت شما  گردشگران عزیز مینماید تا با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، با برگزاری تور ترکیه ، تور استانبول ، تور آنتالیا و تورهای سایر شهرهای توریستی این کشور، در خدمت شما عزیزان و دوستداران سفر و امر گردشگری باشد. همچنین در خصوص بلیط ترکیه و رزرو هتل در این کشور با شماره های موجود در پنل هر آژانس تماس حاصل فرمایید تا بهترین پیشنهاد را از سوی کارشناسان مجرب هر آژانس مسافرتی دریافت نمایید, مشاوران ما با تجربه و دانش خود در زمینه تورهای تخصصی ترکیه ,پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص سفر به ترکیه، رزرو هتل، اقامت در ترکیه و …خواهند بود.

مدارک مربوط به تور ترکیه از قبیل بلیط هواپیما ، واچر هتل و … همگی به صورت الکترونیکی صادر می شود بنابراین مسافرانی که از شهرهای دیگر اقدام به رزرو تور می کنند و یا مسافرانی که به هر دلیلی قادر به مراجعه حضوری در آژانس نیستند، می توانند به راحتی و به صورت تلفنی اقدام به رزرو تور نموده و مدارک مربوط به تور ترکیه را از طریق ایمیل ، فاکس ,تلگرام و…دریافت نمایند.

های تورینگ در خصوص تور ترکیه:

  • کد تلفن استانبول 212 0090 و آنتالیا 242 0090 می باشد.
  • آب لوله کشی در ترکیه قابل شرب نمی باشد.
  • ولتاژ برق در ترکیه 220 ولت است.
  • استانبول و آنتالیا حدود یک ساعت و نیم از تهران عقب تر می باشند.

سفر به ترکیه، نیازی به ویزا ندارد و هر وقت که تصمیم بگیرید، می‌توانید با کم‌ترین دردسر و هزینه‌ای ارزان، سفری به آن‌جا داشته باشید.

در میان شهرهای ترکیه، استانبول هزار رنگ با جاذبه‌های تفریحی و تاریخی جذابش، انتخاب بی‌نظیری است, در استانبول هم میتوان استراحت کرد، هم سفری در تاریخ داشت، هم تفریح و خوش‌گذرانی کرد و هم با چمدانی پر با خانه بازگشت, در استانبول، خبری از غربت و دل‌تنگی نیست.

واحد پول ترکیه، لیر ترکی است, بیشتر مسافران، در سفر و تور ترکیه دلار همراه می‌برند و همان‌ جا آن را به لیر تبدیل می‌کنند. اگر قصد این کار را دارید، بهتر است که حدود صد لیر هم همراه داشته باشید تا برای هزینه‌ های اولیه دچار مشکل نشوید، چون تبدیل ارز در فرودگاه آتاتورک به‌ صرفه نیست و لیر کمتری بابت دلارهایتان دریافت می‌کنید.

سیم‌ کارت‌های همراه اول و ایرانسل در ترکیه قابل استفاده‌اند، اما هزینه‌ی رومینگ زیادی را شامل میشوند, خرید یک سیم‌کارت ترک هم با این که دسترسی‌تان به تلفن و اینترنت را همه‌ جا تضمین می‌کند، اما هزینه‌ی بالایی دارد و ممکن است برای چند تماس کوتاه و پیام، به‌صرفه نباشد, ارزان‌ترین راه ارتباط با ایران در استانبول، این است که گوشی‌تان را روی حالت پرواز (Flight mode) قرار داده و از اینترنت رایگان هتل‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ ها و مراکز خرید استفاده نمایید, با استفاده از اپلیکیشن‌های مربوط به تماس صوتی نظیر اسکایپ می‌توانید به راحتی از طریق اینترنت، پیغام بفرستید و تماس داشته باشید

برای صرفه‌جویی در هزینه‌ی رفت‌ و آمد، بهتر است هر روز برنامه‌ی خود را از قبل مشخص کنید و تا جای ممکن، مسیرهای نزدیک به هم را در برنامه‌ی یک روز بگنجانید,توجه داشته باشید از پیاده‌روی هم غافل نشوید.

سفر با تور ترکیه به نسبت سفرهای انفرادی بسیار با صرفه تر است:مدیریت و برنامه ریزی دقیق بر روی گشت و گذار ,صرفه جویی در پرداخت هزینه ها و پیشنهاد بهترین هتل ها متناسب با هر بوجه ای از طرف کارشناسان مجرب آژانس های مسافرتی عضو بانک تور ,های تورینگ همه و همه از مزایای سفر با تور ترکیه میباشد.

تور ترکیه اقساطی توسط برخی از آژانس ها با شرایط ویژه برگزار میگردد و شما میتوانید با تماس با کارشناسان ایشان از شرایط این تور با خبر شوید.

مهمترین جاذبه های گردشگری ترکیه در شهر های استانبول , آنتالیا , آنکارا ,کوش آداسی ,بدروم ,آلانیا و ازمیر قرار گرفته و با ورود به بخش هر یک از این شهرها میتوانید بهترین پیشنهادات و آفر تور های ارزان ترکیه این مناطق را بررسی و انتخاب نمایید. های تورینگ برای راهنمایی بیشتر شما گردشگران عزیز به معرفی شاخص ترین و زیباترین جاذبه های گردشگری ترکیه میپردازد.